Ik ben Alice
Το Κέρμποτ Άλις, αναπτυγμένο από τη SELEMCA, επισκέπτεται ηλικιωμένες όπως η κυρία Ρέμκες, η κυρία Σέλεκενς-Μπλάνκε και η κυρία Βαν Βιτμάρσεν. Η SELEMCA συνεργάζεται με νοσοκόμες και οικογένεια για να κατανοήσει πώς η Άλις μπορεί να αντιμετωπίσει τη μοναξιά σε μεγάλες κυρίες. Ακολουθούν εκπληκτικά αποτελέσματα.