Timecode
Η Λούνα και ο Ντιέγκο είναι φύλακες σε πάρκινγκ. Ο Ντιέγκο δουλεύει τη νυχτερινή βάρδια και η Λούνα την πρωινή. Μια αναπάντεχη συνωμοτική σχέση αναπτύσσεται μεταξύ τους, η οποία εξελίσσεται στον εργασιακό τους χώρο.