Θρίλερ
Ένας επαγγελματίας τσελίστας, τον οποίο υποδύεται ο Ματ Ντίλον, συναντάει έναν άγνωστο στο μετρό με απροσδόκητες και εκτεταμένες επιπτώσεις για τη ζωή του.