Θρίλερ
Γείτονες σε ένα συγκρότημα διαμερισμάτων ξυπνούν ένα πρωί και διαπιστώνουν ότι έχουν σφραγιστεί μέσα από αγνώστους με στολές προστασίας. Ανίκανοι να διακρίνουν τους μολυσμένους από τους υγιείς, οι έγκλειστοι αρχίζουν να αμφισβητούν τις αρχές και να στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου σε έναν αγώνα επιβίωσης γεμάτο αδρεναλίνη.