Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Ο νεο-ιμπρεσιονιστής δεξιοτέχνης Πολ Σινιάκ ήταν επίσης ένας παθιασμένος συλλέκτης, συγκεντρώνοντας έργα των Μονέ, Βαν Γκογκ και Σεζάν. Η ταινία εξερευνά την αξιόλογη ιδιωτική του συλλογή, προσφέροντας απροσδόκητες γνώσεις για την προσωπικότητά του και τον κεντρικό του ρόλο στην αβάν-γκαρντ.