Dessine-moi un Saint-Ex
Πέρα από τον μύθο της μυστηριώδους εξαφάνισής του και του «Μικρού Πρίγκιπα», ποιος ήταν ο Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ; Η ταινία συνθέτει την έντονη ζωή του, χρησιμοποιώντας αρχειακό υλικό για να δημιουργήσει ένα ειρωνικό και διεισδυτικό πορτρέτο του ανθρώπου πίσω από τον θρυλικό αεροπόρο και συγγραφέα.