Δραματικό, Ιστορία
Βαρκελώνη 1929–1931: Η Παγκόσμια Έκθεση σηματοδοτεί μια περίοδο λαμπρότητας και σπατάλης που σταματά με το Κραχ του 1929. Η Vida privada αφηγείται την ιστορία τριών γενεών μιας οικογένειας και την παρακμή της αστικής τάξης της Βαρκελώνης στις αρχές του 20ού αιώνα.