Barcelona (Un Mapa)
Στο παλιό κέντρο της Βαρκελώνης, έξι αστικοί αντιμετωπίζουν τη μοναξιά σε ένα παλιό διαμέρισμα. Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, ο αδερφός και τρεις ένοικοι, συμπεριλαμβανομένης μιας εγκύου Νοτιοαμερικανής κοπέλας, συγκεντρώνονται καθώς ο ηλικιωμένος άνδρας, που πλησιάζει στον θάνατο, αναζητά μοναξιά για τις τελευταίες του ημέρες. Αποκαλύπτονται οι πολυπλοκότητες της ζωής.