Παιχνίδι Χωρίς Σύνορα
Νέα χώρα, ίδιο όνειρο. Ακολουθούμε Αμερικανούς μπασκετμπολίστες που, μη καταφέρνοντας να μπουν στο NBA, κυνηγούν το όνειρό τους στο εξωτερικό. Μια ματιά στον εκρηκτικό κόσμο του διεθνούς μπάσκετ.