Οι Λευκοί Δεν Μπορούν Να Πηδήξουν
Σε αυτό το σύγχρονο ριμέικ της θρυλικής ταινίας, ο Τζέρεμι, ένας πρώην σταρ του μπάσκετ, του οποίου η καριέρα βάλτωσε λόγω τραυματισμών, ενώνει απρόθυμα τις δυνάμεις του με τον Καμάλ, έναν κάποτε πολλά υποσχόμενο παίκτη που άφησε το δικό του μέλλον να εκτροχιαστεί. Παλεύοντας να ισορροπήσουν ανάμεσα σε εύθραυστες σχέσεις, οικονομικές πιέσεις και εσωτερικές συγκρούσεις, οι δύο φαινομενικά ασύμβατοι παίκτες στρίτμπολ συνεργάζονται για μια τελευταία ευκαιρία να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.