Η Αδελφή Μου και Εγώ
Η Σούζαν και η Σάρον είναι μονοζυγωτικά δίδυμα που χωρίστηκαν στη γέννα. Καμία από τις δύο δεν γνωρίζει την ύπαρξη της άλλης, μέχρι που ένα απλό παιχνίδι της μοίρας τις φέρνει στην ίδια καλοκαιρινή κατασκήνωση, όπου αλλάζουν θέσεις με την ελπίδα να τα ξαναβρούν οι χωρισμένοι γονείς τους.
Η Χέιλι Μιλς φωτίζει την οθόνη στην αγαπημένη ταινία της Disney «Η Αδελφή Μου και Εγώ». Η Μιλς πρωταγωνιστεί ως Σούζαν και Σάρον, μονοζυγωτικά δίδυμα που χωρίστηκαν στη γέννα. Καμία από τις δύο δίδυμες δεν γνωρίζει την ύπαρξη της άλλης, μέχρι που ένα απλό παιχνίδι της μοίρας τις φέρνει στην ίδια καλοκαιρινή κατασκήνωση. Τότε, συνειδητοποιώντας ποιες είναι, σχεδιάζουν το δικό τους μικρό παιχνίδι: αλλάζουν θέσεις, με την ελπίδα να τα ξαναβρούν οι χωρισμένοι γονείς τους.