Το Κατσαριδάκι στο Μόντε Κάρλο
Όταν ο Χέρμπι και ο ιδιοκτήτης του, ο Τζιμ Ντάγκλας, παίρνουν μέρος σε έναν φαντασμαγορικό αγώνα δρόμου από το Παρίσι μέχρι το Μόντε Κάρλο, έρχονται αντιμέτωποι με περιπέτειες αλλά και ρομαντικές καταστάσεις.
Ο Χέρμπι, το κατσαριδάκι με την καλή καρδιά, έρχεται να προσθέσει λίγη λάμψη στη λατρεμένη του προσωπικότητα. Παίρνει μέρος σε έναν αγώνα δρόμου απο το Παρίσι μέχρι το Μόντε Κάρλο αλλά ερωτεύεται τρελά ένα γυαλιστερό σπορ Λάνσια. Παράλληλα μια ομάδα ληστών προσπαθεί να κερδίσει την προσοχή του Χέρμπι επειδή έχουν κρύψει ένα κλεμμένο πετράδι στο ντεπόζιτό του. Έτσι ξεκινάει ένας ξέφρενος αγώνας δρόμου και κυνηγητού στην Γαλλική εξοχή που μόνο ο Χέρμπι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει.