Ζακ και Κόντι: Σκανδαλιές στο Ινστιτούτο των Διδύμων - Η Ταινία
Κατά τη διάρκεια των ανοιξιάτικων διακοπών τους, ο Κόντι και ο Ζακ προσεγγίζονται για να ενταχθούν στο Τζεμινάι Πρότζεκτ, ένα ερευνητικό κέντρο υψηλής τεχνολογίας, που μελετάει τη σύνδεση ανάμεσα σε δίδυμα αδέλφια. Το συγκλονιστικό είναι, ότι διαπιστώνουν πως συνδέονται μεταξύ τους όπως ποτέ άλλοτε!
Κατά τη διάρκεια των ανοιξιάτικων διακοπών τους, ο Κόντι (Κολ Σπράους) και ο Ζακ (Ντίλαν Σπράους) προσεγγίζονται για να ενταχθούν στο Τζεμινάι Πρότζεκτ, ένα ερευνητικό κέντρο υψηλής τεχνολογίας, που μελετάει την σύνδεση ανάμεσα σε δίδυμα αδέλφια. Το συγκλονιστικό είναι, ότι διαπιστώνουν πως συνδέονται μεταξύ τους όπως ποτέ άλλοτε! Όταν ο ένας από τους διδύμους νιώθει μια ταραχή ή σκέψη ή συναίσθημα, ο άλλος δίδυμος νιώθει το ίδιο. Ενώ αυτή η νέα αποκάλυψη βοηθά τα αγόρια να συμφωνούν απόλυτα για πρώτη φορά, τα θέτει παράλληλα και σε μεγαλύτερο κίνδυνο, από όσο θα μπορούσαν να φανταστούν.