Ζακ και Κόντι: Σκανδαλιές στο Ξενοδοχείο
Δύο δίδυμα αδέρφια, ο Ζακ και ο Κόντι, ζουν με την ανύπαντρη μητέρα τους στο πιο κομψό ξενοδοχείο της Βοστόνης. Τα αγόρια δεν σταματούν να σκαρφίζονται καθημερινά νέες σκανδαλιές, επιμένοντας να αντιμετωπίζουν το ξενοδοχείο σαν την προσωπική τους παιδική χαρά.