Η Πεντάμορφη και το (1991)
Ξεκινήστε μια επική περιπέτεια με την Μπελ, το Τέρας και όλους τους χαρακτήρες που αγαπάτε, με τη μουσική που δεν θα ξεχάσετε ποτέ.
Ακολουθήστε τη γενναία, ανεξάρτητη Μπελ σε μια περιπέτεια ζωής καθώς ξεκινά ένα ταξίδι για να σώσει τον πατέρα της και ανακαλύπτει το μαγεμένο κάστρο ενός μυστηριώδους τέρατος. Απολαύστε αυτό το διαχρονικό παραμύθι που είναι γεμάτο αξέχαστους χαρακτήρες και μουσική που θα θυμάστε για πάντα και θεωρείται από όλους μία από τις καλύτερες ταινίες των Walt Disney Animation Studios.