Η ατρόμητη και αισιόδοξη Άννα ενώνει τις δυνάμεις της με τον σκληραγωγημένο ορεσίβιο Κρίστοφ σε έναν αγώνα να βρουν την αδερφή της Άννα, την Έλσα, της οποίας οι παγωμένες δυνάμεις έχουν παγιδεύσει το βασίλειο της Αρεντέλα σε έναν αιώνιο χειμώνα.