Καλή Τύχη Τσάρλι: Το Ταξίδι
Οι Ντάνκαν χωρίζονται ενώ πηγαίνουν να επισκεφτούν τους γονείς της Έιμι για τα Χριστούγεννα. Από το οτοστόπ και τις απαγωγές από εξωγήινους μέχρι το πέιντμπολ και τα βιντεοπαιχνίδια, η οικογένεια θα χρειαστεί ένα χριστουγεννιάτικο θαύμα για να επανενωθεί στο Παλμ Σπρινγκς εγκαίρως για τις γιορτές. Στην πορεία, θα μάθουν ότι η γρήγορη σκέψη και οι ευγενικές χειρονομίες θα ανοίξουν το δρόμο για τη γιορτή των Χριστουγέννων.
Είναι οι γιορτές που θα μείνουν αξέχαστες στους Ντάνκαν. Η περιπέτεια ξεκινά όταν οι Ντάνκαν, που πηγαίνουν στο Παλμ Σπρινγκς για να γιορτάσουν με τους γονείς της Έιμι, χωρίζονται όταν η Τέντι (Μπρίτζιτ Μέντλερ) παίρνει μια βιαστική απόφαση να δώσει τη θέση της στην πτήση με αντάλλαγμα ένα δωρεάν εισιτήριο. Καθώς δεν θέλει να αφήσει την κόρη της να ταξιδέψει μόνη της, η Έιμι (Λι-Άλιν Μπέικερ) αποβιβάζεται κι αυτή... και ανακαλύπτει ότι η επόμενη πτήση για το Παλμ Σπρινγκς αναχωρεί μετά τα Χριστούγεννα. Εντωμεταξύ, η υπόλοιπη οικογένεια φτάνει στο Παλμ Σπρινγκς, αλλά τα πράγματα εκεί δεν είναι πιο εύκολα: ο Μπομπ (Έρικ Άλαν Κρέιμερ) προσπαθεί να φροντίσει την Τσάρλι (Μία Ταλερίκο) υπό το άγρυπνο βλέμμα της μαμάς της Έιμι, Πετούνια (Ντέμπρα Μονκ). Ο Πίτζεϊ (Τζέισον Ντόλι) μαθαίνει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της πισίνας των παππούδων του. Και ο Γκέιμπ (Μπράντλι Στίβεν Πέρι) συνειδητοποιεί γρήγορα την αρνητική πλευρά τού να διδάσκει στον παππού Χανκ (Μάικλ Κέιγκαν) πώς να παίζει το βιντεοπαιχνίδι του.