Το Βιβλίο της Ζούγκλας
Ξεκινήστε μια περιπέτεια με τον Μόγλη στο ταξίδι του μέσα από τη ζούγκλα στο χωριό των ανθρώπων με τον Μπαγκίρα τον πάνθηρα. Στην πορεία συναντά ξεχωριστούς φίλους, και τον αξιαγάπητο αρκούδο Μπαλού, που διδάσκει στον Μόγλη "Τα Απολύτως Απαραίτητα" της ζωής και το νόημα της φιλίας.
Ζήστε τη γεμάτη τραγούδια γιορτή φιλίας, διασκέδασης και περιπέτειας που ήταν η τελευταία ταινία που είχε την προσωπική πινελιά του Γουόλτ Ντίσνεϊ. Ξεκινήστε ένα συναρπαστικό, γεμάτο περιπέτειες ταξίδι με τον Μόγλη καθώς ταξιδεύει μέσα από τη ζούγκλα προς το χωριό των ανθρώπων με τον Μπαγκίρα, τον σοφό πάνθηρα. Στην πορεία συναντά τον κραυγαλέο Βασιλιά Λούι, το φίδι που υπνωτίζει Κάα και τον αξιαγάπητο, χαρούμενο αρκούδο Μπαλού, που διδάσκει στον Μόγλη "Τα Απολύτως Απαραίτητα" της ζωής και το αληθινό νόημα της φιλίας.