Πρώτες Βοήθειες για Υπερήρωες
Καλώς ήρθατε στο Μάιτι Μεντ, το μυστικό νοσοκομείο για υπερήρωες, με τον Όλιβερ και τον Καζ. Σε αυτό το νοσοκομείο, οι ήρωες γίνονται καλά, αλλά ο αγώνας ενάντια στο κακό είναι ακόμα στην εντατική.