Οι Βιονικοί μου Φίλοι
Ενώ ο Λίο εγκαθίσταται στο σπίτι υψηλής τεχνολογίας που μοιράζεται με τον εφευρέτη πατριό του, τη μαμά του και τον υπολογιστή του «έξυπνου σπιτιού», ανακαλύπτει ένα μυστικό υπόγειο εργαστήριο με τρία πειράματα, υπεράνθρωπους εφήβους: τον Άνταμ, την Μπρι και τον Τσέις.