Όλοι οι σκύλοι κυνηγούν τη ουρά τους, αλλά μια μέρα ένας σκύλος καταφέρνει να την πιάσει, αλλάζοντας τη ζωή του για πάντα και οδηγώντας τον σε έναν καινούριο φίλο.
Όλοι οι σκύλοι κυνηγούν τη ουρά τους, αλλά μια μέρα ένας σκύλος καταφέρνει να την πιάσει, αλλάζοντας τη ζωή του για πάντα και οδηγώντας τον σε μια νέα απροσδόκητη φιλία.