Sound The Alarm
Το 1995, ένας νορβηγικός επιστημονικός πύραυλος θεωρήθηκε εσφαλμένα ως πυρηνικός πύραυλος στα ρωσικά ραντάρ. Με λίγα λεπτά στη διάθεσή του για να απαντήσει, ο πρόεδρος Μπόρις Γέλτσιν αντιμετώπισε μια κρίσιμη απόφαση. Η ταινία ερευνά το άγνωστο περιστατικό που έφερε τον κόσμο στα πρόθυρα του πυρηνικού πολέμου.