Το ντοκιμαντέρ εξερευνά τις ζωές τεσσάρων ανδρών στη γραφική περιοχή Ποντχάλε της Πολωνίας, που έχουν παραδοσιακά επαγγέλματα όπως αυτά του αμαξά και του βοσκού. Εξερευνά την πρόκληση της ισορροπίας ανάμεσα στις αιώνιες παραδόσεις και στις απαιτήσεις του μοντέρνου κόσμου, ανάμεσα στην πλούσια πολυπλοκότητα του πολωνικού πολιτισμού των ορεινών περιοχών.