Τρόμος
Μετά από πολλές αναβολές, η Σάρα Τάιλερ επιστρέφει στην απομονωμένη στην ύπαιθρο προβληματική οικογενειακή εστία. Με σφοδρή καταιγίδα να μαίνεται έξω, η Σάρα, η οικογένεια και οι φίλοι της κλείνονται αποκομμένοι μέσα. Αλλά κάτι αναδύεται από τη βροχή και το σκοτάδι – ένα σκοτεινό μυστικό τόσο ολέθριο που μπορεί να αφανίσει όλη την οικογένεια μέσα σε μια νύχτα.