Δημόσιος Κίνδυνος
Ο Ρόμπερτ Κλέιτον Ντιν είναι ένας επιτυχημένος δικηγόρος της Ουάσινγκτον ο οποίος, χωρίς να το γνωρίζει, λαμβάνει ένα βίντεο που συνδέει έναν κορυφαίο αξιωματούχο της NSA με τη δολοφονία ενός πολιτικού προσώπου.
Το αγαπημένο παιδί του Χόλιγουντ, Γουίλ Σμιθ, πρωταγωνιστεί με τον βραβευμένο με Όσκαρ Τζιν Χάκμαν σε ένα θρίλερ με πολύ σασπένς όπου η αδιάλειπτη δράση συναντά την τεχνολογία αιχμής! Ο Ρόμπερτ Κλέιτον Ντιν (Σμιθ) είναι ένας επιτυχημένος δικηγόρος της Ουάσινγκτον ο οποίος ερήμην του φέρει ένα βίντεο που συνδέει έναν κορυφαίο αξιωματούχο της NSA (Γιον Βόιτ) με τη δολοφονία ενός πολιτικού προσώπου! Μια φονική ομάδα πρακτόρων της NSA εξαπολύει ένα αδυσώπητο κυνηγητό για να εντοπίσει τα αποδεικτικά στοιχεία! Το εντυπωσιακό καστ εξαίρετων ηθοποιών συμπληρώνει η Ρεγγίνα Κινγκ. Ετοιμαστείτε για την καλύτερη ταινία δράσης όλων των εποχών, καθώς ο Ντιν προσπαθεί απεγνωσμένα να επιστρέψει στην πρότερη ζωή του.