Τα Ανίψια του Ντόναλντ
Ο Ντόναλντ επιχειρεί να εφαρμόσει τις αρχές της εξελικτικής ψυχολογίας (μέσω του βιβλίου Σύγχρονη Εκπαίδευση Παιδιών) στα τρία ανίψια του που ήρθαν να τον επισκεφτούν, τους Χιούη, Λιούη και Ντιούη, οι οποίοι λατρεύουν να κάνουν σκανταλιές και φάρσες στον ταλαιπωρημένο θείο τους Ντόναλντ. Το βιβλίο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στα τρία πειραχτήρια, που φέρνουν το χάος στο σπίτι του Ντόναλντ.