Μουσική κωμωδία ζωντανής δράσης, το «H Μαγεμένη 2» αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης ταινίας της Disney «Μαγεμένη» με τους ίδιους ηθοποιούς που συμμετείχαν στην τρυφερή ιστορία της αξιολάτρευτης, αθεράπευτα ρομαντικής πριγκίπισσας Ζιζέλ από τον παραμυθένιο κόσμο της Ανδαλασίας, που βρήκε τελικά τον πρίγκιπα του παραμυθού στο πρόσωπο του δικηγόρου διαζυγίων, Ρόμπερτ Φίλιπ, στο βασίλειο της πόλης της Νέας Υόρκης.
Έχουν περάσει δεκαπέντε χρόνια από τότε που η Ζιζέλ και ο Ρόμπερτ παντρεύτηκαν, αλλά η Ζιζέλ έχει απογοητευτεί από τη ζωή στην πόλη. Αποφασίζουν να μετακομίσουν με την οικογένειά τους στην υπνωτιστικά ήσυχη κοινότητα του Μονρόβιλ, αναζητώντας μια πιο παραμυθένια ζωή – δυστυχώς, όμως, το πλάνο δεν λειτουργεί. Η ζωή στα προάστια έχει τους δικούς της κανόνες και μια βασίλισσα της κυψέλης, τη Μαλβίνα Μονρό, που κάνει τη Ζιζέλ να νιώθει ακόμη πιο παρείσακτη. Απογοητευμένη που δεν βρήκε την ευτυχία που περίμενε, καταφεύγει στα μάγια της Ανδαλασίας, και μεταμορφώνει κατά λάθος ολόκληρη την πόλη σε ένα αληθινό παραμύθι, θέτοντας σε κίνδυνο τη μελλοντική ευτυχία της οικογένειάς της. Τώρα, ο χρόνος μετράει αντίστροφα για τη Ζιζέλ που προσπαθεί να πάρει πίσω τα μάγια και να προσδιορίσει τι πραγματικά σημαίνει ευτυχία για εκείνη και την οικογένειά της.