Το Νησί των Σκύλων
Όταν όλα τα σκυλιά της πόλης Μεγκασάκι εξορίζονται στο απέραντο Νησί των Σκουπιδιών, ο δωδεκάχρονος Ατάρι Κομπαγιάσι ξεκινά ένα επικό ταξίδι αναζητώντας τον σκύλο σωματοφύλακά του, τον Σποτς.
Το «Νησί των Σκύλων» του διορατικού σκηνοθέτη Γουές Άντερσον αφηγείται την ιστορία του Ατάρι Κομπαγιάσι, του δωδεκάχρονου προστατευόμενου του διεφθαρμένου δημάρχου Κομπαγιάσι. Όταν όλα τα κατοικίδια σκυλιά της πόλης Μεγκασάκι εξορίζονται στο απέραντο Νησί των Σκουπιδιών, ο Ατάρι αναζητά τον σκύλο σωματοφύλακά του, τον Σποτς. Με τη βοήθεια των νέων ημίαιμων φίλων του, ξεκινά ένα επικό ταξίδι που θα κρίνει τη μοίρα και το μέλλον ολόκληρου του νομού.