Ο Φίλος μου κι Εγώ
Όταν ο μικρότερος αδελφός του υιοθετεί ένα ζωηρό αδέσποτο σκυλί, ο δεκαπεντάχρονος Τράβις προσπαθεί να το διώξει. Αλλά ο Φωνακλάς σύντομα αποδεικνύεται καθόλου «φοβιτσιάρης», όταν προστατεύει την οικογενειακή φάρμα και σώζει τη ζωή του Τράβις.