Τιτανικός: Ψηφιακή Αναγέννηση
Ένα τεράστιο υποθαλάσσιο έργο που δημιουργεί την πρώτη τρισδιάστατη ψηφιακή εικόνα του Τιτανικού για μια προηγμένη έρευνα.
Χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία σάρωσης και τεχνολογία CGI, μια ομάδα ειδικών παράγει το πρώτο τρισδιάστατο μοντέλο του ναυαγίου του Τιτανικού. Μέσα από έρευνες, η ομάδα αποκαλύπτει τις τελευταίες στιγμές του πλοίου, τις ηρωικές και δειλές πράξεις των ατόμων που ήταν στο πλοίο και την αλήθεια όσον αφορά το πώς βυθίστηκε αυτό το πλοίο.