Τιτανικός: 20 Χρόνια Μετά με τον Τζέιμς Κάμερον
Ο Τζέιμς Κάμερον ανατρέχει στις σημαντικές επιλογές που έκανε κατά τη δημιουργία της ταινίας «Τιτανικός» και, μαζί με μια ομάδα ειδικών, τεστάρουν αυτές τις ιδέες ενάντια σε μια πληθώρα νέων ερευνών για τον Τιτανικό — υποβρύχια πλάνα, προσομοιώσεις που έχουν δημιουργηθεί με υπολογιστές και επιστημονικές ανακαλύψεις — καθώς ξετυλίγονται τα πολλά μυστήρια αυτού του εμβληματικού και τραγικού γεγονότος.