The Phone Call
Η Χέδερ, μια ντροπαλή γυναίκα, εργάζεται σε τηλεφωνικό κέντρο παροχής βοήθειας. Δεν ξέρει, όμως, ότι η ζωή της θα αλλάξει για πάντα όταν δέχεται ένα τηλεφώνημα από έναν μυστηριώδη άντρα.