Τηλε…φονικός Θάλαμος
Ο Στιούαρτ χρησιμοποιεί έναν υπαίθριο τηλεφωνικό θάλαμο για να καλέσει την κοπέλα του, επειδή η γυναίκα του παρακολουθεί τους λογαριασμούς του κινητού του τηλεφώνου, αλλά όταν ο Στου απαντά σε ένα τηλεφώνημα στον τηλεφωνικό θάλαμο, αρχίζει ο τρόμος.
Ο Στιούαρτ Σέπαρντ (Κόλιν Φάρελ) είναι ένας κάπως χυδαίος δημοσιογράφος που χρησιμοποιεί έναν υπαίθριο τηλεφωνικό θάλαμο για να καλέσει την κοπέλα του, επειδή η γυναίκα του παρακολουθεί τους λογαριασμούς του κινητού του. Αλλά όταν ο Στου απαντά σε ένα τηλεφώνημα στον τηλεφωνικό θάλαμο, ο τρόμος αρχίζει. Είναι ένας αγώνας ενάντια στον χρόνο, καθώς ο Στου πρέπει να ξεγελάσει έναν ψυχωτικό ελεύθερο σκοπευτή σε έναν ξέφρενο αγώνα από τον τηλεφωνικό θάλαμο έως την ελευθερία.