Ο Φύλακας
Ενώ πενθεί για την τραγική κατάληξη μιας αποστολής, ο θρυλικός διασώστης Μπεν Ράνταλ (Κόστνερ) αναλαμβάνει μια αποστολή παρά τη θέλησή του - να εκπαιδεύσει νεοσύλλεκτους.
Οι Κέβιν Κόστνερ και Άστον Κούτσερ πρωταγωνιστούν στον «Φύλακα», μια ταινία γεμάτη δράση για τον άγνωστο κόσμο των Διασωστών της Ακτοφυλακής. Ενώ πενθεί για την τραγική κατάληξη μιας αποστολής, ο θρυλικός Διασώστης Μπεν Ράνταλ (Κόστνερ) αναλαμβάνει μια αποστολή παρά τη θέλησή του - να εκπαιδεύσει νεοσύλλεκτους. Συγκρούεται με τον αλαζόνα Τζέικ Φίσερ (Κούτσερ), έναν πρωταθλητή της κολύμβησης που έχει ως κίνητρό του ένα οδυνηρό μυστικό και ο οποίος ενδιαφέρεται περισσότερο να σπάσει το ρεκόρ του Μπεν παρά να σώσει ζωές. Ο Μπεν, όμως, βλέπει ότι ο Τζέικ είναι ικανός να γίνει ο καλύτερος. Γεμάτη με θεαματικές διασώσεις στα θανάσιμα νερά της Βερίγγειας θάλασσας, η ταινία «Ο Φύλακας» είναι μια συναρπαστική ιστορία που εξερευνά εις βάθος την ψυχή πραγματικών ηρώων, των αφανών φρουρών της θάλασσας.