Περλ Χάρμπορ
Η ιστορία ζωντανεύει στην αξέχαστη κινηματογραφική ταινία «Περλ Χάρμπορ». Ο Μπεν Άφλεκ, ο Τζος Χάρτνετ και η Κέιτ Μπέκινσεϊλ πρωταγωνιστούν στην ιστορία ενός γεγονότος σταθμού του εικοστού αιώνα, που έφεραν στην οθόνη οι Τζέρι Μπρουκχάιμερ και Μάικλ Μπέι.