Η Επόμενη Γενιά 3
Όταν η παραβίαση του φράγματος, θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του Όραντον, η Μαλ αποφασίζει να το κλείσει, δίνοντας οριστική λύση. Παρόλα αυτά, μια μυστηριώδης δύναμη συνεχίζει να απειλεί τον λαό του Όραντον.