Ψυχρά κι Ανάποδα: Το Μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ
Ζήστε την ιστορία που ξέρετε και αγαπάτε, όπως ποτέ άλλοτε. Το "Ψυχρά κι Ανάποδα: Το Μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ" της Disney φέρνει στη σκηνή τη μαγεία, τη μουσική και το υπερθέαμα της επιτυχημένης ταινίας, με συναρπαστικές εκπλήξεις και εντυπωσιακά ειδικά εφέ. Απολαύστε τα δώδεκα νέα τραγούδια που γράφτηκαν ειδικά για το μιούζικαλ, μαζί με κλασικές επιτυχίες όπως τα "For the First Time in Forever," "Do You Want to Build a Snowman?" και "Let it Go".