Ο εκκεντρικός μπαμπάς τριών παιδιών ντύνεται Βρετανίδα νταντά για να μπορεί να φροντίζει τα παιδιά του στο σπίτι της μητέρας τους σε αυτή τη συγκινητική κωμωδία.