Star Wars: Το Νέο Χρονικό του Yoda - Αγώνας για τα Holocrons
Ο Όμπι-Ουάν προτρέπει τον Λουκ να ταξιδέψει στον Τατουίν. Με παρέα τον Νταρθ Βέιντερ, ξεκινούν την αναζήτησή τους για τα Τζεντάι Όλοκρον!
Ο Όμπι-Ουάν λέει στον Λουκ για την ύπαρξη των Τζεντάι Όλοκρον και τον προτρέπει να πάνε στον Τατουίν όπου ήταν κρυμμένα όλα αυτά τα χρόνια. Για κακή τους τύχη όμως, ο Νταρθ Βέιντερ ξεκινά και αυτός τη δική του αναζήτηση. Ακολουθεί ένα ξέφρενο κυνήγι αναζήτησης των θαμμένων Όλοκρον, έναν αγώνας που κερδίζει ο Βέιντερ.