Star Wars: Το Νέο Χρονικό του Yoda - Επιδρομή στο Coruscant
Ο Λουκ Σκαϊγουόκερ γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να σταματήσει τις επιθέσεις της Αυτοκρατορίας: μια τολμηρή επίθεση στον Κόρουσκαντ για να φέρει πίσω τα Όλοκρον.