Marvel One-Shot: Στον Δρόμο για το Σφυρί του Thor
Στον δρόμο προς το Νέο Μεξικό πριν τα γεγονότα στο Thor, ο πράκτορας Phil Coulson σταματά σε ένα βενζινάδικο - και πέφτει πάνω σε ένα έγκλημα υπό εξέλιξη.
Πριν από τα γεγονότα στο Thor, ο πράκτορας της Α.Σ.Π.Ι.Δ.Α Phil Coulson σταματά σε ένα βενζινάδικο καθώς πηγαίνει προς το Νέο Μεξικό. Ενώ χαζεύει στο μίνι μάρκετ για να βρει κάποιο σνακ, εισβάλλουν δύο ένοπλοι ληστές και λένε στον υπάλληλο να τους δώσει τα μετρητά από το ταμείο και στον Coulson να τους πετάξει τα κλειδιά του αυτοκινήτου του. Όμως, οι ληστές σύντομα θα ανακαλύψουν ότι αυτός ο ευγενικός τύπος με το κοστούμι δεν είναι αυτό που φαίνεται.