Η Επόμενη Γενιά: Κακός Κόσμος
Η ιστορία των παιδιών των κακών συνεχίζεται! Γνωρίστε νέους χαρακτήρες, απολαύστε περισσότερες διασκεδαστικές περιπέτειες και ετοιμαστείτε να ζήσετε την «Επόμενη Γενιά» με έναν εντελώς νέο τρόπο!