Η Επόμενη Γενιά 2
Η Μαλ επιστρέφει στις σάπιες ρίζες της στο Νησί των Χαμένων, όπου ανακαλύπτει ότι η Ούμα, η κόρη της Ούρσουλα, έχει ανακηρυχθεί βασίλισσα της ερειπωμένης πόλης. Η Ούμα, που δυσανασχετεί γιατί δεν επιλέχθηκε για το Όροντον, διατάζει την πειρατική συμμορία της να σπάσει το φράγμα μεταξύ του Νησιού των Χαμένων και του Όροντον, απελευθερώνοντας όλους τους κακούς φυλακισμένους του νησιού, μια για πάντα.