Τα Χριστούγεννα του Πλουσιόπαιδου
Μια μηχανή ευχών μεταφέρει τον Ρίτσι σε ένα εναλλακτικό σύμπαν όπου ο άτακτος ξάδερφός του, Ρέτζι Βαν Ντάου είναι ο κύριος του σπιτιού.
Αφού ο Ρίτσι κατηγορείται για μια συντριβή με έλκηθρο που προκλήθηκε από τον άτακτο ξάδερφό του, Ρέτζι Βαν Ντάου, ο Ρίτσι εύχεται να μην υπήρχε. Όταν μια μηχανή ευχών που εφευρέθηκε από τον καθηγητή Κινμπίν ακούει την επιθυμία του Ρίτσι, τον μεταφέρει σε ένα εναλλακτικό σύμπαν όπου ο Ρέτζι είναι ο κύριος του σπιτιού. Καθώς ο Ρίτσι παλεύει να επιστρέψει εγκαίρως στο σπίτι του για να γιορτάσει τα Χριστούγεννα, μαθαίνει να εκτιμά την προνομιούχα προηγούμενη ζωή του.