Cloaca
"Τέσσερις παλιοί φίλοι αντιμετωπίζουν προσωπικές κρίσεις και συναντιούνται ξανά. Ο Γιουπ, μέλος του κοινοβουλίου, αναζητά καταφύγιο στον Πίτερ, έναν δημοτικό υπάλληλο, εν μέσω οικογενειακής κρίσης. Ο Τομ, δικηγόρος εθισμένος στην κοκαΐνη, προσπαθεί να βοηθήσει τον Πίτερ, ενώ η δική του επαγγελματική ζωή καταρρέει. Προκύπτουν συγκρούσεις που αποκαλύπτουν πόσο εύθραυστη είναι η φιλία τους. "