Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
Η υπερθέρμανση του πλανήτη αρχίζει να απειλεί επικίνδυνα μια από τις πιο όμορφες και απομακρυσμένες περιοχές του κόσμου. Αυτή η ταινία ακολουθεί αποστολή του ΟΗΕ στο Νεπάλ που μελετά τη σοβαρή τήξη των παγετώνων και τις τεράστιες λίμνες που σχηματίζονται πίσω από φράγματα μοραίνων.