Εντατική Εξωτικών Ζώων με τη Δρ. Κ
Η Δρ Σούζαν Κέλεχερ είναι κτηνίατρος και διαχειρίζεται ένα από τα πιο πολυσύχναστα ιατρεία περίθαλψης εξωτικών ζώων στη νότια Φλόριντα, το Νοσοκομείο Πτηνών και Εξωτικών Ζώων Μπρόγουορντ. «Τα πάντα εκτός από σκύλους και γάτες. Αν χωράει από την πόρτα, θα το περιποιηθώ!» είναι το σύνθημα της Δρα Κέι. Και πράγματι, μπαίνουν από την πόρτα κουνέλια, ερπετά και πουλιά κάθε σχήματος και μεγέθους, αλεπούδες, κουνάβια, ψάρια, μαρσιποφόρα, ακόμη και πρωτεύοντα θηλαστικά.