For Military Merit
Μετά την 11η Σεπτεμβρίου, Αμερικανοί στρατιώτες, όπως και στο Βιετνάμ, υποφέρουν από σοβαρά τραύματα και βασίζονται στους εθελοντές πιλότους της Veterans Airlift Command. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει τους αγώνες τους, μέσα από συζητήσεις και σκηνές μάχης, και την ανθεκτικότητά τους κατά την ανάρρωση, προσφέροντας σημαντικές πληροφορίες.