Secrets of Squirrels
Αυτό το ντοκιμαντέρ εξερευνά τη νοημοσύνη των σκίουρων και τον αγώνα τους για επιβίωση έναντι εισβολέων ειδών. Παρατηρεί τους κόκκινους σκίουρους στη μάχη τους για κυριαρχία και επιβίωση στο φυσικό τους περιβάλλον.