Mamma Mia: Here We Go Again
Ελάτε μαζί μας στη γιορτή, να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε, και να ανακαλύψουμε πώς ξεκίνησαν όλα! Δέκα χρόνια μετά την πρεμιέρα του Mamma Mia! Η Ταινία, είστε προσκεκλημένοι πίσω στο μαγικό Ελληνικό νησί Καλοκαίρι για ένα ολοκαίνουριο μουσικό σίκουελ βασισμένο στα τραγούδια των ABBA. Η Σόφιείναι πλέον έγκυος, και όπως η μητέρα της Ντόνα , θα πρέπει να πάρει τα ρίσκα της.